endegerlimoglumm ayy benim bebeğimi de kaynanalar öyle alıltırmıştı.bende ilk çocugum yok falan demedim hiç yeter ki uyusun dedim. Ama tek oldugum zamanlar da perişan oldum gece 3 te kalkıp çarşafa koyup, çarşafın Bi kenarını beşige bağlayıp salladıgımı bilirim. Ama çok şükür ki sonrasın da uykusu gelince hep kendim uyuttum emzirerek yada yatakta oynayarak. Şuan çarşafı unuttu koysalarda ağlıyo.bş hafta kadar çarşafa koyma sabret ve unutsun. Kilosu da arttıkça daha zor olur