Devushka yaklaşık 7.aya kadar hep aynı saatlerde uyuttum kendi kendine yatagında uyurdu oğlum,7.aydan sonra 😄herşey tam tersine döndü memede uyumak istemeler sürekli uyanıp ağlamalar ,yanımızda yatmak istemesi ,,eklendi de eklendi ,şimdi12.aya girdik tekrar rutin oluştumaya çalışıyorum 1 saat uyutmakla uğraşıyorum,umarım herşey eskiye döner ..