Devushka ah canım 3. Ayda bizim de öyleydi 9da uyur sabah 5te uyanır yer geri uyur 7-8de kalkardı. 4. Ayımız, canımız sağolsun 2 saatte bir uyanır oldu. 4. Ayın sonuna geldik 10da 11de uyur 5te uyanır yer tekrar uyur. 7-8de uyanır tamamen 1.5 saat sonra tekrar uyur 1.5-2 saatte öyle uyur. Doğdu doğalı sallamadım, beşiğinden hiç yanıma almadım, 3.5 aylıkken odasını ayırdım. Şu an beşiğinde az oynar, mamasını yer, sağa döndürürüm elini uyku arkadaşına koyar uyur. Sabah kalkınca da uyku arkadaşına bir şeyler anlatıyor 😂😂 çenesi hiç durmaz 🙄 4. Ay bitti çok şükür, 5. Ay sana geliyoruz 😂