5 gün sonra 3.ayını dolduracak bir kızım var. İstanbul’da yaşıyoruz. Ekim ortası gibi de işe başlamam gerekiyor, izin bitiyor. Daha küçücük kızım! Doğum izinlerinin daha fazla olması gerek, keşke en azından yaşına kadar olsaydı. Çalışmaya da mecburum hele ki bundan sonra 😊
İki ve üstü çocuğu olan annelere saygım sonsuz.. maddi manevi hiç kolay değil, sevgisi bambaşka ama, bir gülüşü yetiyor.