Elferk Eskişehir’deyim kızım 13 aylık ☺️ Happy kidsten, happy mom’a sanki bende yeni geçtim gibi hissediyorum 😄 buralarda post açıyordum gazımı var, gece uykusu ne zaman düzene girer, ne zaman yürür vs vs diye çok şükür 13. Ayımız bitecek yürüdükten sonra her şey güllük gülistanlık olmaya başladı bana 😄