Elferk günaydın güzel anneler bende İstanbul Sancaktepe deyim 7 ay 18 günlük oğlum var. çok şükür iyiyiz ama bu aralar diş ağrıları oluyor oğlumun huysuz ve uyumak istemiyor gündüz uykusu yok denecek kadar az gece de kaç kere uyanır meme ister bir yandan da ek gıdaya başladık 1 ay oldu maceramız tüm gün evdeyim temizlik,yemek, bebek,çamaşır, bulaşık derken geçiyor günlerimiz 😅