Kızım 5 ay 11 günlük🌟Bursa’dayim🍂 Happy mom da iken her gün sabah akşam girerdim :) Kahvemi alır başlardim okumaya. Happy kids e geçince pek vakit bulamaz oldum 🙆♀️ Gerçekten zaman su, o zamanın heyecanı bambaşkaydı..Kolikti, ataktı derken zaman geçti. Yakında yeniden ise döneceğim. Hayat eski kosusturmacasinda devam edecek.. sizler nasılsınız, neler yapiyorsunuz. Burda çok fazla arkadaşım yok, diğer anneler neler yapıyor merak ediyorum gerçekten:)