Eylem_ramiz ahsenmomm 8. Ayıma kadar kullandım çok da memnunum iyiki almışım yolsa bir lokma yemek yiyemezdim hiç bir sıkıntı yaşamadım kullanmadığım günün sabahı da bulantıyla uyanıyordum çok etkili bir ilaç tavsiye ederim.
mybabelanel ahsenmomm 10. Haftamda hiperemezisten(aşırı kusma) dolayı hastanede yattım beslenebilmem için doktor 5 taneye kadar kullanabilirsin demişti. Zamanla dozu azalttık 18de tamamen bıraktım. Not: 40. Haftada doğum yaptım😅
momybaby ahsenmomm kullandim 2 3 kez. dusuk fln olmadi ama keske kullanmasaydi.cok pişmanım. istedikleri kadar bitkisel desinler. hcbi seye güvenmiyorum. agri kesici bile icmedim bu ilac disinda
ahsenmomm momybaby ama öyle bişey ki hayat kalitem sıfır şu an ve 2 yaşında bi kızım daha var mecburum .
neslihanyildiz ahsenmomm Öyle bişey olsa dr verir mi. Bence kullanın ben çok rahat etmiştim onunla. Yoksa mide bulantısı çok kötü yapıyor insanı bu sefer yeterli beslenemezsiniz
ahsenmomm neslihanyildiz evet evet gerçekten hiç beslenmiyorum desem yeridir açken daha fazla bulanıyor bu defa vs . İçtim bakalım ☺️
Rumeysa61 ahsenmomm yook ben hergün sabah atıyodum kızım turp gibi yanımda kusup miğdenin çıkması daha iyi anlamadım 😕
Nurtalib ahsenmomm ay bana da doktorum icinde vitamin de var icsen iyi olur dedi ne alaka düşük yapmaz ki ben erken dogum tehlikesiyle serklaj olan her an tetikte duran birisiyken doktorum verdi yani
beyazgulll @"ahsenmomm ben hamileliğin ilk başından 20.haftasina kadar kullandım bı sıkıntı yaşamadım bebeğimde sağlıkli çok şükür