6 haftalıkken bulantıdan hastaneye yattım doktor prilamın etki etmeyeceğini düşünerek zofer ilacını kullanmamı söyledi fakat hiçbir eczanede bulamayınca onzyd(kanser hastalarının kullandığı bir ilaçmış sebebi kanser hastalarının bağışıklığı çok düşük olurmuş onlara en zararsız olan bulantı hapıymış bu sebeple hamilelere de bu ilacı veriyorlarmış) 6 7 ay bu ilacı kullandım çok rahat ettim çok şükür hiçbir şey olmadı.