Pinss burdan yazayım;
hırıltı reflü belirtisi benim oğlumda da sürekli var ama bizimki sürekli kusuyor şükür ki siz de o yokmuş🙏🏻 umarım reflü de değildir tabi ki bebeğiniz, ben aptamil ar kullanmaya çalıştım içindeki keçi boynuzu ishal yaptı ama yüzde 95 çocuğu kabız yapıyormuş kabız olması ishalden çok daha iyi, biz de hipp denedik sma, humana ne varsa denedik, hepsinde kustu çocuk güzelce yemedi mamalar yaramadı, sonra doğduğundan beri yediği aptamil prosyneo dan vazgeçmemeye karar verdik, denediğimiz tüm mamaların ortak yanı içinde süt olması, prosyneoda süt yok, çocuğun alerji olma olasılığını düşünerek belki de o yüzden diğer mamalar yaramıyor diye düşünüyoruz doktorumuz ve biz, aptamil prosyneoda kilo alımı çok şükür ki çok iyi🙏🏻hatta doktorumuz bile şaşırıyor bu kadar yoğun reflüyü rağmen kg alabilmesine, mamayı belki denersiniz aklınızda olsun diye yazıyorum. hırıltı konusu ise ben de her gün serum fizyolojikle burun temizliyorum ama hırıltı burunda değil genizde bence, ona da çok bir faydası yok zannımca, yine de her gün serum fizyolojiğe devam, çok çok geçmiş olsun elbet atlatacağız, Allah cidden beterinden saklasın ama gerçekten çok çok zor, oğlumun tüm günü kusmakla geçiyor, benim de elimden bir şey gelmediğinden onu kucağımda taşımakla, geceleri bile kucağımda uyutuyorum ki sırf kusarsa bişe olmasın diye