Padfoot evet sıkıntı bundan da olabilir zaten. Dürüst olmak gerekirse epey bir süre bir şey yapmadım, sonra sadece serum fizyolojik damlatmaya başladım, sonra doktora gittiğimde tazyikli sıkıp bu şekilde yap diye gösterdi. En son tüm cesaretimi topladım şırınga ile serum fizyolojiği her iki burun deliğine gönderip ters çevirip sırtına hafif hafif vurup bişilerin çıkmasını bekledim. Hemen yapıp sonuç bekledim tabi olmadı, 3 gün üstüste yaptım, 2 gündür yapmıyorum mesela. Hırıltı devam! Ya burnu temizlemeye devam etmeliyim, ya reflü ya da kullandığım mamada bir şeye mi alerjisi var bilemedim ama mamayı 1,5 - 2 aya yakındır kullanıyorum daha yeni mi ortaya çıkıyor bir şey varsa. Muhtemelen reflü. Aptamil ar deneyeceğim normalde Hipp kullanıyorum, aptamil denesem bir kutu sonra Hipp’e dönsem çocuk hipp’i reddeder mi acaba öyle bir olasılık var mı sizce?