Ayl4tr bana aptamilin reflü mamasını almamı ve onu denememi söyledi. Hemen mamayı aldım ama aylık doktor kontrolüne az kaldığı için denemeden önce kontrolü geçirelim istedim. Kontrole gittiğimizde burnunu temizlediler, şırınga yöntemi ile serum fizyolojik ile yıkadılar baya, hırıltı bıçak gibi kesildi. Ben Hipp kullanıyordum, devam ettim kullanmaya baktım hırıltı yok. Şu anda da mamayı verirken eğimli vermeye ve mama bittikten sonra da bir süre eğimli tutmaya çalışıyorum, mamanın üzerinden 1 saat geçse bile kusabiliyor ama bu kusma sanki fazlalığı çıkarma gibi, bütün yediğini lönk diye çıkarmıyor. Büyüdükçe de bu durum azalıyor sanki. Mesela biberonla beslediğimde çocuk bazen tıkanıyordu, genzine kaçıyor ve öksürüyordu, -eğimli vermeme rağmen- hemen ters çevirip sırtına vuruyordum, bu da epeydir olmuyor maşallah diyeyim. Dediğim gibi büyüdükçe bişiler giderek azalıyor.
Geçecek inşallah sizinki de, gönlünüzü ferah tutun.