fzehraaltay Bircaykoyicelim evet mümkün olmadığı zaten aşikar gün için de bazen keyfinden emmek istediği zamanlarda bile kıyamet kopuyorsa geceyi düşünmek istemem. Evet tabi öğünleri var şu an da ve yemekte yiyor. Sizin söylediğinizi kendi ablamda yapmış zamanında bana da yapmam için çok ısrar etmişti ama gelin görün ki ağlamasına dayanamıyorum kafam götürmüyor değil sadece çok üzülüyorum. Anne olduğumdan beri deneme yanılma bir sürü durumla karşılaştım sizin yaptığınızı yanlış olarak adlandırmamakla beraber sanırım bunu da aynı şekilde deneyerek tecrübe edeceğim. Güzel yazılarınız için teşekkür ederim ☺️
Kebire55 Dln33 inanın 8 yaşında olup hala annesi ve babasıyla aynı yatakta yatan bir akrabamın çocuğu var ve asla ayırmıyorlar 2. çocukları da 4 yaşında falan sanırım 4 kişi aynı yatakta yatıyorlar çocuklar içinde ebeveynleri içinde büyük bir travma bence yatak ayırma olayının en geç 1 yaşına kadar olması taraftarıyım kesinlikle
Dln33 Kebire55 inanırım ve gerçekten çok haklısınız tabi herkes kendi hayatindan ve evladından sorumludur bizimkisi dosthane bi tavsiyedir😇
Nuryns Alnalprdha 3,5 aylıkken ayırdım. Odalarımız çok yakın ce desen duyuluyor. Yine de ilk gece başında bekledim ya duymazsan ya uyanır çok ağlar filan diye. Ama korktuğum gibi olmadı. Şu an 7aylık bazen deliksiz uyur, bazen de 5 kere kalkar.
Elifcix Alnalprdha ben doğduğundan beri yanıma hiç almadım yatağımın yanında anne yani beşikte yatti. Emzirdim koydum ne zaman ek gıdaya başladık odasını ayırdım. Gece hic ışık açmadım doğduğu günden beri geceyi öğrendi . 1 yas 2 aylık gece ağladığı mizmizlandigi oluyor yanına gidip emzik ya da su veriyorum uykuya devam ediyor ta ki hava aydınlanan a kadar
Zebe Bircaykoyicelim size katılmıyorum. Daha doğar doğmaz annenin göğsüne yatırılan bebek ten tene temas yaptırılmaya çalışıyor. Bu güvenli bağ için önemlidir. annenin nefes alışveriş sesine alışkın olan bebeği anne karnından çıkar çıkmaz ayrı yatırmaya çalışmak bana mantıksız geliyor. Tabi sizin hayatınız ve siz bilirsiniz.
Bircaykoyicelim Zebe Şunu anlamıyorsunuz. Ayrı odada yatmış olması ten teması yapmadığı anlamına gelmiyor. 20dk sağ 20 dk sol göğsünüzünü emzilmeli demi? Yeni doğanı. Bu da demek oluyordu ki ten teması zaten var. Ayrıca benim odam da yatmış olsa sabaha kadar koynumda tabiki de uyumiycak.. ne farketti? Ha kendi odası ha benim odam da beşiğinde uyudu.? Ayrıca akşama kadar kaçtane yataktan düşen bebek postları okuyoruz. Zararını burdan anlaya bilirsiniz. Ben iki çocuğumu da bu şekilde yatırdım. Siz istediğiniz kadar yanınız da yatira bılirsiniz. Buda sizin düşünceniz ve hayatınız.
Zebe Bircaykoyicelim yatağınızda yatırın diyen hiçbir uzman yok. Yanınızda beşiğinde aynı odada uyusun diyen milyon uzman var. Annenin uyurken salgıladığı karbondioksit bebeğin sakinleşmesini sağlıyor. 😌 bu bilgi de burada dursun belki yararlananlar olur.
Kubrarr33 Alnalprdha Kızımı 3 yasında ayırdım sorun yasamadık kızım bıze cok duskun degıl baya kendı halınde takılan bı cocuktu halada oyle. Oglumuda 1 hafta sonra ayırdım oda oyle alıstı ama emerken gece gelıyordu yanımaa tekrar her seferınde yatagına yatrdm zor oluyr sureklı gotur getır ama alısıyor
Kbra_1992 dolunaymomsss 17aylık bnd dün değiştirdim gece baya sıkıntılı geçti bnd sizin gibi yaptım ama evimiz tam cadde üstü çok araba geçiyo önceden yatak odasındaydı o arkada die ses olmuyodu ışıkta çok tam sokak lambası önünde napcam şaşırdım😔
Yesimefe0 Alnalprdha çok hızlı bir şekilde ayırın benim oğlum 19 aylık ben yenice ayırdım çok pişmanım kii önceden ayırmadığıma oğlum babasından kıskanıyor küsüyor yatırmayınca yanıma. Ve 5 gün gayet iyi uyudu odasında 2 gündür yan çiziyor 3 aylık da bir oğlum var onuda bugün abisinin yanına geçirdim
Minikkusuumm Alnalprdha 4 aylıkken odasını ayırmıştım bende imkanım olsaydı yenidoğan döneminde ayırırdım
Kbra_1992 dolunaymomsss karanlık perde var ztn ama oda ön tarafta olduğu için aşırı karanlık olmuyo tabi bide ses çok kötü ya hep arabalar vızır vızır
Bircaykoyicelim Zebe yatağınızda yatırın diyen hiçbir uzman yok. Türkiye de olmaya bilir. Avrupa’da çok. Bizde Annelere böyle tavsiyede bulunuyoruz. Fakat Anne yatırır yatirmaz o Annenin kararı.
Bircaykoyicelim Zebe Bebek hemşiresiyim. 15 yıl çocuklarımın doktoru ile çalıştım. Burada çook Anneye yardımcı oldum. Her konuda. Hepside gayet memnun oldu. Yıllarca okudum. İsviçre de leresi’ni yaptım. Yani bu konulara oldukça hâkim’im. Duyguyla Annelik iç güdüsüyle hareket etmiyoruz bebeğe bişe öğreteceğimiz zaman. Olması gereken neyse doğru bı şekilde onu uyguluyoruz. Iyi günler 🤚
Zebe Bircaykoyicelim bilgilerin değişir ve ulaşılır olması herkes için bir öğrenme fırsatı. Ulaşmak isteyene tabi. 15 sene önceki tıpla şimdiki tıp arasında dağlar kadar fark var. Yurtdışı Türkiye arasında da. Anne = içgüdüleriyle hareket etme. Diğer anneler memnun kaldıysa ne mutlu onlara. Böyle devam. Size de.