Alnalprdha 4 ay beraber yattık. Önce gündüz uykularının tamamını odasında uyudu. Gece ben yatarken yanıma aldım. Sabah da ilk uykusunda tekrar beşiğine koydum. İlk gece çok uyandı yan oda da hemen defalarca aldım emzirdim yerine yatırdım. 9 aylık oldu, odasında yatıyor. Uyandığında gece emmek için gidiyorum, alıyorum kendi yatağımda emzirip geri yatağına koyuyorum. Beşiği odana al diyen çok oldu ama dinlemedim. Bazen sık uyandığında kalk yat evet zor oluyor ama en azından karanlıkta kendi odasında, kendi yatağında artık uyuyor.