Busbusss yani emin olun bilemicem. Ben 40i çıktıktan sonra hiç uyandırıp da emzirmedim, ne zaman kendi uyandi o zaman emdi. Bu yüzden hiç sürekli uyanmaya alısmadi. Ama tabi bebekten bebeğe de değişiyor. Suan 8 aylik ve gece 1 2 defa kalkıyor sadece.
Ama şunu deneyebilirsiniz, eger kendi beşiği yada bi yatağı var ise onu sizin yatağınızda uzaklaştırın. Bitişik olmasında sizin yatağınızdan uzakta olsun.