Arkadaşlar neden anne annenin düşmanlığını yapıyor burda hepimizin farklı görüş ve uygulaması var bunu da paylaşmak isteyen burda yazıyor kimse kimsenin uygulamasına karışamaz, kendin uygularsın uygulamazsın o da senin seçimin, nice kayınvalideler burda gıyaplarında linç yedi bana karışıyor diye biz birbirimize yapmayalım sevgiler saygılar 🎩 - (kamu spotu reislik yaptım biraz affola)