LadyGugu Keremikoom 2 sene hiç regl olmadınız mı? Ben de 11 ay oldu hala olmadım. Eskisi kadar sık emzirmiyorum artık belki olurum diyordum. Sizin nasıldı emzirme sıklığınız?
LinosAAA Doğumdan 2 ay sonra oldum yani geçen ay oldum ama takviminin gösterdiği bu ayda olmadım daha acaba düzensizlik olabiliyor mu normal mi
zehraaktas tugceizgi 40 ım 10 gün önce çıktı ve bugün ufak Bi kanama geldi regl mi bilmiyorum hiç regl gibi değil 🤦♀️
denizkabugu58 @Kleopatraaaa___ şöyle söyliyim ergenlikten beri her adetim aşırı sancılı olmuştur ama çok şükür doğumdan beri yok sadece çok yoğun oluyo kanama artık. İnşallah sizinde sancılarınız geçer böylelikle 🌸
Kleopatraaaa___ denizkabugu58 Aynı şekilde bende çok kötü oluyordum.. İnşallah öyle olur. Çok teşekkürler cevabınız için 💕
Sukk10 7 ay sonra oldum. Normal adet süresi kadardı. 6 gun sürdü yani ağrım olmadı kanamam da normaldi. Ben çok kanamam olur diye bekliyordum
zeyneptontisi LinosAAA hayır.. ama karnımda bi şişlik var gibi ve sinirlerim tepemde o yüzden olcak gibi hissediyorum 😩
Maviim Nhleksii o süre içersinde tekrar hamile kalıp kalmadığınızı nasıl kontrol ettiniz yani adet olmadığınız için.. çünkü ben çok korkuyorum şimdi bebeğim 1.5 aylık bende adet olmadım henüz ve korkuyorum eşimle korunsakta…