Deletedmom_25 Kayraaaaaa bende olmadım 23 ü randevu aldım kadın dr dan korktum ne bilim 5 ay oldu olmadım
Busragokceberra Ilkdefaanneoldum Hanım efendi 40 dan sonra oldum sonraki öteki ay aynı günde tekrar oldum burda bir çok kullanıcı da böyle olmuş adet olduğun belli oluyor zaten tam bitti diyorsun tekrar adet gibi miktar geliyor 7 gun sürdü öteki ayda aynı gün tekrar hasta oldum
Ilkdefaanneoldum Busragokceberra 40 dan sonra tamam bılıyorum anladım lohusalık ıle adet arasında 15 gun temızlık şart onu söylüyorum sorun yok kaza edersınız.
Melis2015 Ceylan_27 27 Mayıs dogumlumusunuz🌺 keşke bnde adet görsem olunca rahatlıyor insan ya bn kontrole bile gittim normal dedi emme reddi yasioz bazen o zamanlar çok hafif kanama oluyor sanırım gerçekten emzirdigimden adet göremiyorum
Busragokceberra Ilkdefaanneoldum Yok ben namazla ilgili konuşmadım hem o dönem kilmiyordum ama şuan kılıyorum çok şükür ona takıldım
Maysakusunannesi tugceizgi ben dün oldum 2.5 aylık kızım. Bacaklarm kopuyo ve dehşet şekilde kanamam var resmen ya . Koltuk bile kan oldu 2 gündür her sabah çarşafları ykıyorum hiç böyle regl olmamıştım yani şaşırtıcı
zeyneptontisi mizmizpera ay ben de 3 ay sonra oldum şimdi ayın 10 u geçti 8 gün geç kaldı çok korkuyorum sizinki gibi olabilir belki
icegul tugceizgi özür de oldum yani 40dan sonra da devam etti ara ara gelmeye. Ama 15 gün sonra adet olarak başladı
LadyGugu Keremikoom 2 sene hiç regl olmadınız mı? Ben de 11 ay oldu hala olmadım. Eskisi kadar sık emzirmiyorum artık belki olurum diyordum. Sizin nasıldı emzirme sıklığınız?
Birbebekannesi1 @tugceizgi 5. Ay şuan hatta regliyim doğumdan sonra üç gr kanım vardı onuda bitirdim teşekkürler 😂