Ebrukpln Selin1234 doktora gttm 3 kere tam her defasında aynı cevabı aldım enzırıyorsan normal emzırdıgın sure boyunca olmayabılırsın dedi
Melis2015 Ceylan_27 27 Mayıs dogumlumusunuz🌺 keşke bnde adet görsem olunca rahatlıyor insan ya bn kontrole bile gittim normal dedi emme reddi yasioz bazen o zamanlar çok hafif kanama oluyor sanırım gerçekten emzirdigimden adet göremiyorum
ArasRo tugceizgi 40ım cıkar cıkmaz hemen oldum ve aşırı cok kanamayla hatta 2 3 ay cok aşırı kanama oldu yeni yeni düzeldi bebegim 6 ay 13 günlük
Kleopatraaaa___ denizkabugu58 Yaa adette sancınız olmadığı için sordum.. Bende sezeryan oldum 2 ay önce daha adet olmadım inşallah sancım olmaz benimde artık 🤲😊Sağlıkla büyüsün bebişiniz🌸
ipek_dfn22 Deletedmom_62 ya bende lohusalik zamanı 40 gün oluyorsun ertesi ay adet oluyorsun saniyordum aylarca hatta 1 sene olmayanlar varmis..
Serranin_annesi tugceizgi haftasına oldum 1y gğn sonra bidaha 1 ay sonra bidaha 4 ay olmadım 2 ay sonra oldum tekrar 3 ay oldu daha olmadım kızım bir yaşına girdi 3 gün önce böylesine düzensiz normal mi değilmi bilmiyorum
Ececi tugceizgi ben 40 çıktıktan 2 hafta sonra oldum feciattı heryerim battı ped yetiştiremedim öyle söyleyim sonrasında 1,5 ayda geldi şuan normal
Ilkdefaanneoldum Busragokceberra o özur olöus oluyor 40 ıle arasında temızlık suresı 15 gun olması gerekli olduydanız ozur oluyor ıstıhaze gusul alıp namaza devam edıyorsunuz
Busragokceberra Ilkdefaanneoldum Hanım efendi 40 dan sonra oldum sonraki öteki ay aynı günde tekrar oldum burda bir çok kullanıcı da böyle olmuş adet olduğun belli oluyor zaten tam bitti diyorsun tekrar adet gibi miktar geliyor 7 gun sürdü öteki ayda aynı gün tekrar hasta oldum
Svdnr tugceizgi ben lohusalikta da kankama yasamadim 3 gun lekelenmem oldu sadece su an 3 aylik bebegim halada olmadim ve cok sisti hertarafim onerisi olan varsa lutfen yazsin