Zehra2205 tugceizgi 3 ay 18 günlüğüm tamda bugün oldum. İnşallah düzenli devam eder çünkü çok şiştimm artık 🙏🏻
sgok tugceizgi hamilelikte 3 ay kanamam oldu dogumdan sonra 17.gündeyim hala sarımtrak akıntılarım var 40tan sonra kesilirmiş sonra hiç regl olmayacagım ne yazık ki🫠
Kayraaaaaa tugceizgi 6 ay bıttı hala olamadım okadar aradan sonra ağrılı sancılı geçer diye çok korkuyorum açıkçası
Deletedmom_25 Kayraaaaaa bende olmadım 23 ü randevu aldım kadın dr dan korktum ne bilim 5 ay oldu olmadım
Fatsumdea tugceizgi 15 gün sonra filandı başlamıştı ve 3. Ayımıza girdik 2 ay yarı düzenli diyeceğim şekilde olarak adet gördüm , genelde olunmuyor sanırım ama benim adetim çabuk başladı böyle olan var mı aranızda?
Edaisk tugceizgi off bugun oldum. 5 ay 12 gunluk bebegim. Hic beklemiyodum. Sutumun azalmasina sebep oldu. Sagarak veriyorum sutum cok daha fazlaydı cok uzuluyorum insallah artar tekrar sutum.