Loveis16 Gizemkremcakan Benim doktorum da aksine vücudun kendini hemen toplamış yumurta oluşumun gerçekleşiyor demek ki demişti herkes farklı bir şey söylüyor 😂
Eses26- tugceizgi Benim 40 ım çıktıktan hemen sonra yoğun bi kanamam geldi kızımın bezi bile fayda etmedi çok yoğun bi kanamaydı adet kanaması sandim ama rahimde enfeksiyon çıktı çünkü emziriyorum adet hemen görülmüyormuş belli bi Aydan sonra geliyormuş adet kanaması
denizkabugu58 3.ayda adet oldum o zamandan beri tam günü gününe oluyorum tıpkı doğumdan öncesi gibi. Tek fark çocuk doğurmadan önce çektiğim adet ağrıları gitti 😁😍
Sedayvz tugceizgi 4 ay 23 günlükken bugün oldum ilk defa normalde ağrılı olurdu çok şükür ağrısız anlamadan oldum
Tugcezumra08 tugceizgi yeni doğum yaptıkdan 15 gün kanamam oldu 3 aydır kanamam yok ama belli zamanlarda adet olucakmışım gibi ağrı görüyorum ama olmuyorum
[silindi] tugceizgi doğum kanamam 4 ay sürdü tam durdu dedim bugün adet oldum sabhatandir ağlıyorum sancisindan çok kötüyum çocuğumla ilgilenemiyorum bekarken de böyle kötü geciyordu kusuyorum
Ronesans Emziriyorum hala 5 aylık, olmadım. Sütten kesilince geliyormuş diyorlar. Adet olanlar emzirmeyen mi hepsi 🤔
Sevaa02 Ronesans 7 ay oldu doğum yapalı 6.ayda adet oldum hala emziriyorum. Öyle bir durumla karşılaşmadım çok şükür he sütüm azdı hala az onda bideğişiklşk olmadı.
Elife05 Ronesans emziren anneyım.lohusalıktan hemen sonra 5 gun oldum.3.aya gırdım yenıden oldum.suan 2.gunum.ıyı bişeymi kotumu anlamadım ki
efeninannesi4207 tugceizgi 40 ım çıkmasına 2 gün var daha olmadım ne zaman olurum bilmiyorum nasıl olacak 🤷
Sumeyye068 Biz de 8 aylığız hala olmadım . Emzirmeye devam ediyorum . Mesela 2 yaşına kadar emZirdim diyelim o zamana kadar olmayacak mıyım🥹
Seviim Sumeyye068 bebeğim 5 aylık bende yeni oldum ama ne sütüm kesildi je de azaldı canım bence onunla alakası yok. Doktorum zaten bana östrojen hormonun yüksek erken olsun demişti daha adetliyim mesela