Sevaa02 tugceizgi 6 aylıkken oldu hiç ağrısız sızısız bir anda geldi 🙄ikinciyide bu hafta oldum oda aynı şekilde ağrısız sızısız çaktırmadan geldi sağolsun.
Birdunyabircennetannesi tugceizgi Kırkım çıkar çıkmaz oldum iki dogumumda da. Ne doğurgan kadınmışım arkadaş 🤦
Sevaa02 Ronesans 7 ay oldu doğum yapalı 6.ayda adet oldum hala emziriyorum. Öyle bir durumla karşılaşmadım çok şükür he sütüm azdı hala az onda bideğişiklşk olmadı.
Birsenbirbenbirdebebek Deletedmom_62 6. Aydayız daha gelen giden yok 😃 şikayetci miyiz? Hayır Ped fiyatları almış başını gitmiş 🥲🤣
Seviim Sumeyye068 bebeğim 5 aylık bende yeni oldum ama ne sütüm kesildi je de azaldı canım bence onunla alakası yok. Doktorum zaten bana östrojen hormonun yüksek erken olsun demişti daha adetliyim mesela
TlhErva65 tugceizgi oğlum bir yaşına girdikten sonra kizimda daha 9 gün sonra 10 aylık olacak galiba oda1 yaş olacak ben sonra adet olacam ama hergun dua ediyorum Allah’ım adet olayim diye
Gnssn tugceizgi 1 sene oldu hala olmadım doktor dogum kontrol hapı verdi olmam için 2 haftadır içiyorum ama tık yok
geceuyumayanne1 tugceizgi 14 ay oldu doğum yapali hala olmadım doktor normal olduğunu söyledi emzirdigim için bekliyorum bakalım ne zaman olacak
bebekece tugceizgi 40 ı doldurdum 2 gün sonra oldum şakır şakırdı 10 gün sürdü yoğunluğundan kokusundan renginden anlıyosun zaten aaa diyosun doğdu güneşim😂 meğersem hamilelikte ne rahatmışım yahu🥹
Anayimmbenana İlk doğumda kırkım çıkınca olmuştum ikinci de altı ay olmak üzere hala olmadım doktora da gitmedim bir yaşı bekliyorum.
Eylul05 tugceizgi haziran doğum yaptım Eylül adet oldum eylül ayından sonra sadece 1 ay gecikme yaşadım hep düzenli gidiyor. çok şükür
Selin1234 Ebrukpln bir şey sorucan 2 yıl geçmesi normal mi acaba benim 3.dogumum diğer ikisinde hemen olmuştum ama bu sefer neredeyse 8 ay olacak olmadım ilk bir yıl normal diyorlar bazi doktorlar ise 2 yıl normal diyorlar acaba siz bir doktora sordunumuz