Buseavcii_12 ben ilk 2 ay gak dese emzirdim guk dese emzirdim ama sonra aşırı bi gaz problemi yaşadık doktor içtiği sütü sindirmesini bekle dedi 3 saatte sindiriyor onu da dedi şu an 4 aylığız 3 saatte bir emziriyorım ben diğer emzirmeyi yaparken o da kakasını yapıyor.. Gece de 9 ,10 civarı emzirip 10-11 arası uyutuyorum sabah 6,7 ye kadar uyuyor. Bazen gece 3 gibi bi uyku öğünü veriyorum :) tabi gaz yoksa böyle her şey güzel oluyor gaz olunca saatler birbirine giriyor 😅