Bende ilk 1 ay 2 saati geçirmiyordum sonra daha sık istemeye başladı saat süre tutmayı bıraktım çünkü kasılıyordum kafam karışıyordu üst üste emdikçe kötü mü oluyor diye sindirim açısından, iyi ki de sıklaştırmışım 2.aya yaklaştık gündüz ağlamalarımız krizlerimiz azaldı kendi gazını da destekle desteksiz çıkarmayı başarıyor. Artık süreye bakmıyorum bende