İlk zamanlar ben saate bakarak veriyordum çünkü gaz problemimiz vardı. Sık emdiğinde problem yaşıyorduk. Çok şükür o günler geride kaldı, 4 aylığız. Her istediğinde veriyorum. Zamanla sıklığı azalır sanıyordum ama biz de öyle olmadı. Sadece ben geceleri çok uzun zamandır bir kere ben uyumadan önce 12-1 gibi emziriyorum. Onun dışında kaldırmam bazen onu bile yapmıyorum. Kendisi acıkınca uyanıyor zaten. Sizinki tabii biraz daha küçük uzun saatler uyanmazsa uyandırıp emzirin. Ama kendisi acıkıp uyanıyorsa hiç ellemeyin derim. Uykuya da beslenmek kadar ihtiyaçları var.