kar_kristali İlk düşmesinde talihsizlik yaşamışsınız gerçekten. Aslında çoğumuz basite alıyoruz gerçekten. Rabbim tüm evlatlarımızı korusun. Benimde iki çocuğum var oğlum 5 kızım 2yaşında ikiside çok hareketli. Gün geçmiyor ki bir yerlerini morartmasınlar. Bende çok dikkat etmeye çalışıyorum ama insanın bazı şeyler elinde değil. Bende oğlumu bir dönem yer yatağında yatırdım. Hatta gece çok emiyordu kendimede yerde bir oturma yeri hazırlamıştım orda emziriyordum. İnşallah hepsi sağlıkla büyürler. Her anne olarak biraz daha dikkat etmeliyiz.
KubraBaybars02 kar_kristali öyle gerçekten. Nasıl böyle düşüncesiz davranıpta o yükseklikte yatırdım bilmiyorum ama ders oldu. Çok şükür ki zarar görmeden bi ders çıkarttım bu sefer. 🤲🏻
Esra_Deva KubraBaybars02 çok geçmiş olsun 🌸 Benim kızımda bir kez düştü. Şimdi de beşiği küçük gelmeye başladı ama evimiz çok küçük. Yere yatak yapmaya karar vermiştim bende ama ara ara acaba aramıza mı alsak diye konuşuyorduk eşimle. Yere yatak iyi sıfır risk 😬
KubraBaybars02 Esra_Deva en iyisi yerde yatmaları gerçekten en azından rahat rahat korkusuz uyur insan
Minigimm1 KubraBaybars02 bizde bu korkuyla 1 buçuk yaşına kadar yerde beraber yattık daha sonra montessori aldık yere sıfır orada yatmaya başladı
KubraBaybars02 Minigimm1 ben de büyük bi yatak açıcam hepimiz yatalım valla çocuğundan önemli değil napalm 🤷🏻♀️
Minigimm1 KubraBaybars02 en iyisi valla bizde yatak atmıştık yere eşimle kızımda yanımızda babynestnde uyurdu
KubraBaybars02 Tosbikkkk kanama olduğunda 4 aylıktı koltuktan düşmüştü. Şimdi yataktan düştü . Teşekkür ederim canım
Helbetyakalayamambeyefendi KubraBaybars02 4 aylık beyin kanaması ve kafatasında kırık vardı bebeğimin. Ankara da misiniz acaba? Daha once hastanede boyle bisey duymustum. Siz olma ihtimaliniz ?
delirmeceler KubraBaybars02 allah korumuş ama yerde yatmanız daha mantıklı ben oturma odasına yatak getirdim emekledikleri için düşme ihtimali olmasın diye babamız evdeyse kızım park yatakta eşimle yatak odasında yatıyor oğlum benimle yer yatağında ilk hareketlendiğinde hemen yere geçtim zaten premature doğdular düşme riskini alamazdım
KubraBaybars02 delirmeceler işte her şeyi düşünüyorum sanıyor insan çok dikkatli davranıyordum ilk düşmesinden sonra. Nasıl orda yatırma gibi bir boşlukta bulundum bilmiyorum anlamıyorum
Irmakprensesinannesi KubraBaybars02 park yatak alın onda yatırın ben öyle yapiorum düşme tehlikeli de yok
KubraBaybars02 Irmakprensesinannesi canım 7 aylık ama asla durmuyo yerinde. 2 ayında sürünmeye başladı 5 ayında tutup ayağa kalkmaya başladı. Park yataktanda bi yolunu bulup çıkar. Arkadaşımda var ona koyunca çıkmaya çabalıyor çünkü 🙁 en iyisi yerde yatırmak sanırım 🤷🏻♀️
Kaptan03 Çok geçmis olsun cmm yatak bariyerleri var onlardan alabilrisiniz.. kullanışlı gibi gözüküyor
KubraBaybars02 Kaptan03 baktım canım ama çok yüksekleri yok onlarında 50-60 cm en fazla. Henüz küçük ama tutunup ayağa kalkıyo o yükseklikte de kalkar malesef.
delirmeceler KubraBaybars02 olabiliyor bazen insanın nufku tutuluyor yer yatağına geçin kafa rahat olsun riskide yok en azından
Altayyas Ben yatagı yere aldım oyle yatıyoruz , beşiğine hiç yatmadı , bizim yatakta çok yusek olduğu için çok korkardık şimdi çok rahatız
KubraBaybars02 Altayyas ben de yatağımın pedini çıkarıp yere atıcam orda yatsr kalkarız valla napayım 🤷🏻♀️
Oldugugibibiri KubraBaybars02 . İlk düşmesinde Baybarsta gayet iyiydi ağladı biraz sonra susmuştu. Ama sonuçları görünce şok olduk. İllaki bir belirti vermedi mi? Benim bebeğim de çok kez düştü hem de halıya da değil direkt parkeye. Beni tedirgin etti şu an yazdığınız. Üzerinden 2 ay geçti ama bizimkinin. Ben takip ettim bir belirti göstermeyince doktora götürmedim doğrusu. Yatağım da epey yüksek
KubraBaybars02 Oldugugibibiri koltuktan düştüğünde 50-60 cm di yüksekliği kafatası kırıldı kanama geçirdi. Bugün düştüğü yer 75 cm ama bişey olmadı. Belli olmuyor işte ama ne olursa olsun tedbir amaçlı götürmek gerek diye düşünüyorum. Yalnızca ağladı düştüğnde zaten hemen hazırlanıp hastaneye gitmiştik ordada emzirmem yasak olduğu için emmiyor diye ağlıyordu. Onun haricinde bir sıkıntı yaşamadık. 🤷🏻♀️