KubraBaybars02 böyle diyince korktum şimdi. Benim oğlum da düştü yataktan değil ama divandan 50 cmden azdı ama çok ağladı. Sırt üstü düştü. 2 saat falan bekledik herhangi bir tepkisi olmayınca götürmedik. Mama da yedi. Gece de takip ettim. Belki dediğiniz gibi hemen götürdüğünüz içindir. Yetişkinlerde farklı mı bilmiyorum ama ablamı beyin kanaması geçirme noktasına az kala götürdük mesela belli oluyor yine bir şekilde. Bebekleri bilmiyorm. Allah bütün yavrularımızı korusun