Diğer hesabımın şifresini unuttuğum için bunu açmıştım kızlar. Orda ilk düşme olayımızı anlattım. 4 aylık beyin kanaması ve kafatasında kırık vardı bebeğimin.
Beşiği odamıza sığmadığı için yatakta ortamızda yatırıyorum artık. Başka odada beşiği ama evimize hırsız girdiği için orda yatırmıyorum gece bişey olur yine girer korkusuyla. Her neyse sabah eşimin görüntülü iş görüşmesi vardı. Normalde ortamızda yattığı için sıkıntı olmuyordu. Eşim salona geçmişti Baybarsta ben uyurken uyanıp yataktan düştü yine. Yatakta çok yüksek hastaneye gitmeden ölçtüm 75 cm 😢 düşünce küt sesine gözümü açtım eşim geldi hemen. 3-4 sn ağladı kucağımıza alınca sustu normale döndü iyiydi. Tabi hemen hazırlanıp hastaneye götürdük. Çok şükür sonuçları temiz çıktı. Tomografide 4. Aydaki kırığınında toparlandığını öğrendik. Burda çok post görüyorum. Düştü ama iyi doktora götürmedim şeklinde. İlk düşmesinde Baybarsta gayet iyiydi ağladı biraz sonra susmuştu. Ama sonuçları görünce şok olduk. Bu sefer çok şükür bişey olmadı. Kısaca demek istediğim lütfen basite almayın hemen doktora götürün ne olacağı belli olmaz. Ben de bu saatten sonra yere yatak açacağım ders oldu bu da. İnşallah son olur Allah yavrularımızı korusun 🤲🏻♥️