Browni 2 yildir kedi kizim var. Cinslerimiz hemen hemen yakin. Evet tuy birakiyolar malesef, ama bizlerde birakiyoruz degilmi? Benim bebegimin esimin saclarida dokuluyo sonucta bu cok dogal. Birazcik daha sık supurcrksiniz evinizi o kadar. Hele birde robot supurgeniz varsa isiniz daha da kolay.
Evet koltuklari tirmaliyorlar malesef. Bazen tirmalama tahtasini istemiyorlar. Mesela bizim Mia, tirmalama tahtasinin yakinindan bile gecmez. Koltuklarimizi ona gore ozel dayanikli bir kumastan yaptridik ama 2 yilda yiprandilar ama birazcik. Halilarimi da tirmalamak icin kullanir ama cok sukur onlara bisi olmadi😃
Biz cambalkon olan bi balkona koyduk kumunu, bi koku hissetmiyoruz. En gec 2 gunde 1 temizlerseniz hicbirsey olmaz. Kiii koku gidericilerde var belki onlardan kullanabilirsiniz. Bir kediyle yasamak muazzam birsey. Tatmayanlar bunu asla anlamayacak. Mesela disardan geleceksiniz kapida sizi karsilayacak. Sizin hasta oldugunuzu moralinizin bozuk oldugunu anlayacak yaninizdan ayrilmayacak. Siz wc gitceksiniz kapinizda sizi koruyacak😃 diyelimki cok gergin ve sinirli eve dondunuz, ona bi sarilisiniz sizi desarj edecek. Pamuk gibi olacaksiniz. Yani eve yeni gelen her canlinin avantaji oldugu gibi dezavantajida vardir elbet. Ama bir hayvanla yasamak dezavantajlari onemsemeyecek kadar harikaotesi birsey🌸