Browni egitimlerini temelden verseniz tabiki harika olur. Fakat kesidir nihayetinde cok garantisi olmaz onlarin😊 ama inanin hic sorun teskil edecek bi durum degil. Oyle cok seviyorum ki mesela ben, yipranmis koltuguma baktikca bile mutlu oluyorum o yaoti diye, iyi ki var diye, iyiki hayatimda saglikli diye🥰 cani sagolsun. Bebegimde zarar verebilirdi. Maddesel seylerin bi onemi yok yani onlarin size verdikleri sevginin yaninda 🌸