Selcanasral Selcanasral ben stok yapılmasını sevmiyorum benim kızık o kadar çabuk numara degistiriyoki 4'e gecelide 2 gün oldu 😊
Elifkrl Selcanasral vallahi aldığım 180 adet inanın temmuz 1 de sipariş vermşm üç gün de geliyo 4 ünde bende olsa bi ay kullanmadım bile bitti enfeksiyon kaptığımız için cok sık bez değiştiriyorm
snyck Elifkrl 4 aylık kızım 3bucuk aylıkken molfix 4 numaraya geçtim o zaman kilosu 6bucuk falandı şimdi 7300 falan 1 aya kalmaz 4+ ya bile geçerim bacaklar tombik cunku
[silindi] Elifkrl o kilodayken 3 numara alıyordum şuan 9,5 kilo 4 numara külot bez hafif sıkıyor yani
OlgaArslan Elifkrl bacaklarını sıkması daha kötü siz bebeğinize uygun olanı bulursunuz başkalarını takmayın
Elifkrl BMA benim hiç pişik olmamıştı kızım arada cok hafif kızarıklık oluyo sudocrem krem sürüyorm gecıyo hemen normal bu sıcakta bez mahvediyor cocuklarmzı
BMA Elifkrl aynen valla bugun sirti isilik olmus cok üzüldüm aksamda banyo yaptirayim yine insaAllahbgecer havalar cok sicak
Asel0135 Elifkrl bence 3 kullanın 8 kilo sonrası ben daha yeni 4 numaraya geçtim bebeğim 8300 şuna 4bucuk aylık
Asel0135 Elifkrl büyük kullanmakta iyi değil ozamanda taşma yapıyor ama siz kontrol edin yapmıyorsa kullanmanızda sakınca yoktur
Deletedmom110 Premium care,kızım 3 ay 13 günlük elinde 2 var diye bitirmeye çalışıyorum😞 3 e geçicem bi an evvel ama burayı okuyunca 4 mü alsam bile dedim