BMA Elifkrl aynen valla bugun sirti isilik olmus cok üzüldüm aksamda banyo yaptirayim yine insaAllahbgecer havalar cok sicak
Elifkrl BMA valla ben hergün öğle vakti banyo yaptırıyorum ama bu isilik neden oluyor bende çözemedim
BMA Elifkrl cok sıkı giydiriyodum ben banyo yaptırinca simdi pisman oldum bide gece yerde yatıyor oyuzden hasta olmasin diye giydiriyordum simdi pisman oldum cidden
Elifkrl BMA ooo öok kalın giydirmeyin cocuk bunalır vallahi ben bi atlet yada kısankol tarzı bısey gıyındırıyorm zıbınlı o kadar havalar cok sıcak
BMA Elifkrl evim cok serin camlari aciyorum çarpıyor kapayinca daraliyoruz oyuzden mecbur gecede cam acik kalıyor
Elifkrl BMA bizde kapalı valla camlar mecburen tek biyer acıyoruz oda tek bıyer acık oldugu ıcın esmiyor heryerden güneş alıyor ev 😂
Gnc16 Elifkrl 9 ayligiz 5 numara kullaaniyorz 🤣🤣 normalde 1,5 yas bebegin kullanmasi gereken numara baya tosbikiz biz