ozgealpaslan Kızlar bnde hafta sonu başlcm nasıl kaç ogun vermeliyim ek gıdayı mesela gun içinde sabah akşam fark edıyomu nasıl olck🤔🤗 tecrübeli anneler duyun beni
ysmnalpy ozgealpaslan ben ilk yoğurtla başlayacaktım ama doktorum sebze meyve ve yoğurtla ilerlememi istemişti üç gün kuralıyla. Sebzelerden de ilk kabakla başladım kabak yavan bi sebze çünkü havuç ve patatesin tadını alıpta yeemez diye ilk tadımı onunla başladım. Buharda pişirme aparatları var onlara çok küçük bir parça haşlayıp blenderdan geçirp katı olduysa anne sütü veya formül mama takviyesiyle birinci gün bir tatlı kaşığı ikinci gün iki tatlı kaşığı üçüncü gün üç tatlı kaşığı verdim. Daha sonra patates sonrada havuç aynı yöntemle. Hepsi bittikten somra üçünü karıştırıp çorba yaptım. Ve en önemlisi de tadınlaeını sabah yap ki herhang bir alerjisi olduğu zaman farkına varabilesin. Gece Allah korusun uyuyakalıor fark etmezsin. Kaşık olarak da eee silikon kaşık kullanıyorum çok kullanışlı bence fisher Prince tabağını kullanıyorum kase ve tabak şeklinde
Rumeysayenerkurt AysimaMira activia doğal yoğurt varmış migros iste gelsinde faln var sanırım bir bakın onunla mayalayan çok kişi var
BENF AysimaMira Mandıradan al açık süt fokur fokur kaynat biraz soğuyup parmağı yakar kıvama gelince mayala herhangi bir hazır yoğurtla mayalayabilirsin yuntdağı markası yoğurt güzel tutturuyor bazı hazır yoğurtlarla sünüyor
LohusaCicegi BENF Doktorların bir çoğu açık süt önermiyor önermeme sebeplerinin arasında da bi çok yer hayvanına antibiyotik kullandığı için birinci sebep olarak söylüyorlar. Yani çook iyi bilindik bir yer olması gerekiyor. O da büyük şehirlerde ne yazık ki çok zor. ikincide kaynatarak yararlı bakterilerinde yok olmasında sebep oluyormuşuz.
Aliayazz Saafie hahaha ne önermezsiniz gibi olmuş 😂😂 doğmadan evvel aldığımız gereksiz eşyalar gibi ek gıdada herkes gerekli gereksiz herşeyi almak istiyor 😂
Klknrm Activia markasını almayın. İleride büyüdüğünde de danone meyveli yoğurt yedirmeyin. Aklınızda bulunsun, onlar çocukların beyin gelişimini olumsuz etkiliyormuş. Ben ev yoğurdumun mayasıyla mayalıyorum hiç de bir şey olmuyor gayet güzel
Arden_ Bizde dün geçtik ek gıdaya yoğurt mayaladım geçen ev yoğurdu vardı epey ekşimişti ondan biraz birazda hazır maya koydum taş gibi çok güzel yoğurt oldu 3 gün yoğurt verip sonra sebze tadımına geçicem
Merve5306 ysmnalpy emzirdikten bir saat sonra veritorum. Günde 2 kere versem yeter mi. Öğlen ve akşam. Öğlen 2 3 ttlı kaşığı verdim akşam da 2 3 tatlı vermeyi düşünüyorum.
ada33 Selam bende alışveriş yapacağım oioi tabak alayım tamam ama önlük fln hangi marka alayım ?Banada bakınca oioi önlük kullanışsız geliyor
Merve5306 ada33 Ben giyilen uzun kollu önlüklerden alacağım. Blw yaptırmaya başladığımdan kolları hep bulaşıyor.
Adife Bendiyebiri çok güzel yazmışsınız ama 1 hafta oldu başlayalı deyip bunların hepsini hangi ara yaptınız yedirdiniz anlamadım 🤔😄
Bendiyebiri Adife @Bestemm 3 gün kuralı yapmadım ben ilk bikaç gün sadece tek tek deneyim sonra günde iki öğün şeklinde gittim 1 hafta dedim ama bi 10 gün aslında. Benim kızım bu ay kilo almamış normalde kilo alımı gayet iyiydi o yüzden bende hızlı giriş yaptım valla 😄 yani yemiyor zaten ağzını öyle bi kapatıyor ki zorlamıyorum ama acaba sevmeyecek mi alışamayacak mı diye endişeleniyorum. Bizi annelerimiz 3 gün kuralıyla mı büyütmüş diyorum 😄 ama alerjik olma ihtimali olanlara dikkat ediyorum tabi tek veriyorum.
ayseesra07 AysimaMira şok markette yaylamaya probiyotik yoğurt mayası satılıyor ben onunla mayaladım güzel oldu bebeğim de yedi
Esra_Deva Gzd_erclk çok kasmayın 😅 Yiyen çocuk yiyiyor yemeyen de yemiyor. En başından beri attığım sebzenin yemeğin haddi hesabı yok. 11.ay itibariyle özel bişey pişirmeyi bıraktım. Biz ne yersek ondan yiyiyor. Aşırı tuzlu baharatlı yağlı bizde tükemiyoruz zaten. Doktoru ile bu konuda çok anlaşamıyoruz. Ciğer ver dedi tarif etti şöyle haşla falan. Neyse ben değil ama annem yaptı. Mümkün değil sürmedi ağzına. O haftasonu ayıptır söylemesi Edirneye gittik. Verdim tava ciğerini. Allahım nasıl yemektir 🤣 Ağzından düşmesin diye elleriyle tutuyordu. O günden beri özel hiçbişey pişirmiyorum. Rahat olmak lazım biraz.
Birannebirkiz Esra_Deva kesinlikle katılıyorum bencede kasmaya hiç gerek yok 😊 ek gıda süreci çok zorlu bir süreç ekstra birde diş dönemleri olduğu için stres olarak insana geri dönüyor ben acayip zorlanmıştım ilk başladığımda onu yemiyor bunu yemiyor derken bizim yediklerimizden verdim ve bir rahatlama geldi bana 😂😂😂 benim kızımda 7.5 aylık havuçtur kabaktır patatestir haşlayarak verdim katiyen sevipte yemedi ama kremalı brokoli kereviz çorbası yaptım bayıla bayıla içiyorki brokoliyi kerevizi çoğu çocuk sevmez. Artık kendimize yaptığım çorbalardan yemeklerin sularından veriyorum o kadar severek içiyorki onun yiyişi beni çok mutlu ediyor. Ayrıca peynir labne çok çok seviyor boğazlı çocuk her zaman iyi oluyor o yüzden ona özel birşeyler yapmıyorum ben ne yiyorsam oda aynılarından yiyor 😂😂 bu arada ben ne yiyorsam diyorum ama kalkıpta pilav makarna et tavuk vs vermiyorum sadece çorbalarımızdan ve sulu yemeklerden yiyebileceklerini veriyorum 😂😂
happy___ Gzd_erclk ne yaparsam yapayım yaptığım sağlıklı şeyleri yemiyor bizim kendimize yaptığımız yemeklerden yemek istiyor 🤷🏻♀️ Her gün o kadar uğraşıp çöpe döküyorum yemek istemiyor. Yoğurt ben evde kendimize mayaladığım yoğurttan yediriyorum. Haftalık mayalıyorum çok seviyor yoğurdu.