Merve5306 ysmnalpy emzirdikten bir saat sonra veritorum. Günde 2 kere versem yeter mi. Öğlen ve akşam. Öğlen 2 3 ttlı kaşığı verdim akşam da 2 3 tatlı vermeyi düşünüyorum.
Merve5306 Ben normal yoğurt vereceğim normal yoğurt mamasıyla. Bebek yoğurdu, bebek irmiği, bebek unu, bebek tarhanası gibi şeyler almaya gerek var mı? Almadım, almaya gerek var mı bilmiyorum.
Zehra5050 Gzd_erclk Ev yoğurdu, meyve ve sebze püresi, çorbalar, tarhana çorbası özellikle çok besleyici vitaminli. Hazırladığınız mamaların içine 1-2 çay kaşığı zeytinyağı katarsanız kabız olma riskini azaltmış olursunuz..
Merve5306 ada33 Ben giyilen uzun kollu önlüklerden alacağım. Blw yaptırmaya başladığımdan kolları hep bulaşıyor.
ada33 Kızlar ben bugün alışverişimi tamamladım İkea buhar apartatı Cam rende Wee baby kaşık(önerenlere teşekkürlerimi iletiyorum 😍gerçekten çok güzel) Oioi puzzle tabak Oioi püre aparatı Lulunun renkleri var trendyolda 2 önlük birde örtüsünü aldım su geçirmez leke tutmaz Kendime ek gıda kitabı Birde ilerisi için yemek termosu ve mama kabı aldım Bunların yeterli olacağını düşünüyorum sevgiler ❤️
Jelibonsmom AysimaMira Ben havuçla başladım, sonra patates 🥔. Ama patateste sanırım alerjik reaksiyon gösterdi 😞
bilgekizinannesi Saafie zaten oioi almadan el gıdaya geçmek yasak herhalde zorunluluk gibi alıyor herkes harıl harıl 😁
Saafie bilgekizinannesi Hiç sorma ya birde şuan ateş pahası 😂 ben o zaman indiirimden hepsini 100 TL almıştım çok şükür
bilgekizinannesi mamma00 ben ilaç verirken falan kullanıyorum çok rahat içiyor 4 aylık. Yine ek gıdada da kullanacağım yumuşacık