Gzd_erclk çok kasmayın 😅 Yiyen çocuk yiyiyor yemeyen de yemiyor. En başından beri attığım sebzenin yemeğin haddi hesabı yok. 11.ay itibariyle özel bişey pişirmeyi bıraktım. Biz ne yersek ondan yiyiyor. Aşırı tuzlu baharatlı yağlı bizde tükemiyoruz zaten. Doktoru ile bu konuda çok anlaşamıyoruz. Ciğer ver dedi tarif etti şöyle haşla falan. Neyse ben değil ama annem yaptı. Mümkün değil sürmedi ağzına. O haftasonu ayıptır söylemesi Edirneye gittik. Verdim tava ciğerini. Allahım nasıl yemektir 🤣 Ağzından düşmesin diye elleriyle tutuyordu. O günden beri özel hiçbişey pişirmiyorum. Rahat olmak lazım biraz.