Sedoshuma ilk bebeğim 6 aya kadar reflü yatağında koltukta benimle yattı sonra park yatağına geçiş yaptı 9. ayda kendi odasına koydum yatağı odaları ayırdım. 16. Ayına kadar park beşikte yattı. Şuanda da 21 aylık yer yatağı yaptım döşekte yatıyor “kırsal montessori” de diyebilirsiniz😅 güvenilir mobilyası iyi olan bir montessori yatak arıyorum tabi. Sizin yerinizde olsam yavrulu montessori alırdım. Hem ileri yaşlara kadar kullanılıyor hem de rahat eder bebiş. Yavrulu olması da avantajınıza, size ihtiyacı olduğunda yanında olabilirsiniz diye🌸