Lavantakokusuuu Sedoshuma kanz ın park beşiğinde yatıyor alt kademeye getirdim 1 ay önce, 9 aylık olacağız bu arada. Yoksa tutunup kalkıyordu şimdi yine kalkıyor ama çıkamıyor, düşme olasılığı yok çok şükür.
Zlm Sedoshuma park yatak var joie nin odasında orda yatiyo 16 aylık ayağa kalksada kafası yatağın kenarına anca denk heliyo yatakta geniş benimki buz patencisi gibi yatağın her santimini kullandığı için yan falan yatiyo bazen sigiyo öyle de olsa ayakları kıvrık oluyo gerçi ama olsun rahat ediyo 😄 sefalet seviyo benimki
barlassmoom Sedoshuma bebeğimde çok ciddi kusma vardı hem süt alerjisine hemde reflüyü bağlı. 6 aydır yanımda yatıyordu, 2-3 gündür kendi beşiğinde yatıyor çok şükür 🙏🏻
Esoss88 25 günlük oğlum aramızda yatıyor 😅 beşiğinde 10 dk dan fazla uyumuyor 🥲 çok küçük diye kıyamıyorum ama ilerde nasıl alıştıracağım hiç bilmiyorum. Tecrübeli annelerden tavsiye alabiliriz 🙂
mucizemoglummmm Sedoshuma Oğlum 8,5 aylık gece yanımda yatıyor, gündüz büyüyen beşiğinde yatıyor.Yatağın asansörünü yükselttim, kenarlarından tutunarak ayakta duruyor, düşüyor. Etrafı yumuşak korumalarla çevrili 😌
Mine2411 Sedoshuma 2 aylıktan beri besiginde yatıyor. Cok nadir yarim saat bir saat sabah yanımda uyuduğu olmuştur ben onun odasında kaliyorum ne zaman kendi odama gecicem bilmiyorum😅
Saafie Hfsrmznn Tek yatmasa odasına geçmesin ne anlamı var ki☺️ yukarıda bir arkadaşa nasıl olduğunu anlatmıştım bakabilirsiniz ☺️
Woman35 00mikimausee Bende park yatak almayı düşünüyorum ama ortası çöküyomuş zamanla internette çok şikayet var böyle bi de o açıp kapatırken indirilen çubuklar var ya orası kırılıyormuş kendi kendine kapanıyomuş siz ne kadardır kullanıyorsunuz memnun musunuz ? 🙏🏻
t_bulut Woman35 ben dandik bimarka aldım 20 ay dolu dolu kullandım evde yazlıkta hep ona yattı hiç birini yaşamadım çok şükür park beşik en iyisi bence küçükken üst kademe büyüyünce alta indirim 4 yaşına kadar bile kullanan var ben oda yaptığım için odasında yatıyoruz beraber oyüzden kaldırdım parkbeşiği markası macrondu bizimkinin buarada
mavi_06 Sedoshuma park yatağım var şu an 3 aylık üst kademede yatıyor ayağa kalkmaya başlayınca alt kademeye geçiriyorum içinden ben almayınca çıkamıyor çok kullanışlı bu yönden
Hfsrmznn Saafie benimki yaşına girecek ama geceleri çok uyanıyor bende ayırmak istiyorum ama sırf bu yüzden tereddutteyim ayiramiyirum
Saafie Hfsrmznn geceleri beslenmeden dolayı çok uyanabiliyorlar benm kızda öyleydi gece beslenme kestiniz mi rahatlarsınz
Sultanbulut Sedoshuma 5 aylik suan sepet besikte ayni odada yatiyoruz ama buna sigmayacagi zaman odasina koyacam 2-3 ay icin ayri besik almicam hem odasinada alisir bide kamera alacam takip ederim ordan da
Hfsrmznn Saafie çok denedim ama olmuyor bide ayakta sallayarak uyutuyorum geceleri de emiyor hemen dalıyor sırf meme için uyanıyor yani 😕
birtriptanesi Hfsrmznn benim de oğlum öyle yeni doğan bebek gibi gece en az 5 kez kalkar emer öyle yatar. Ek gıda yemiyor 1 yaşını geçti doktora götürdüm yeme bozukluğu teşhisi koydular memeye çok düşkün dedi böyle olmaz falan dedi çocuk gelişimi uzmanı şunu şunu yap gece şöyle uyut falan dedi bi gün denedim uyku eğitimini. Ağzımıza sçıldı afedersiniz komşular kapıya dayandı ağlamasından bağırtısından mosmor oldu çocuk.
birtriptanesi Busu bu biz valla 🥲 13 aylık oğlum 6 aydan beri benle yatıyor o kadar özendim oda yaptım montessori yatak yaptırdık ama boşuna.😏 Eşim yanımızda yer yatağında yatıyor oğlumla ben yatakta😂 bi karikatür görmüştüm bebek anne babasının ortasına gelip bu yataktan biri gitmeli annem olmasın diyor valla öyle oldu 😂
Sabinaaa birtriptanesi o dediyiniz karikaturani ben esime gondermisdim..aynen oyle yatiyoruz..babasi garibim bi koseye kivriliyor oglum ittigi icin..bizim ikimiz genis genis uyuyoruz😀gece besikle yatak arasinda kaliyorum…
Hfsrmznn birtriptanesi ayy çok zor yaa cidden ama alışması lazım bikac aya alıştırmaya düşünüyorum inşallah önümüzdeki ay odasını alicam önce gündüzleri alistiririm yatağında yatırmaya sonra da geceleri bakalım ne olucak 🤷🙄
Taha_emir birtriptanesi b4nde uyku eğitimi verdim suan gayet rahatım bebeğim kolikti mahvoldum sallamaktan öyle alisti kolikligi geçince direk uyku eğitimi verdim ben yanına uzanıp pis pis yaparak alistirdim uyuyunca kalkıp yerde yattım bir hafta sonra odama geçtim tamamen ilk başlarda ağlaması normal çünkü öyle uyumayı bilmiyor ve uyku kamandiriyor bir kaç gün içinde o ağlaması geçecekti ama vazgecmemek lazım ağlıyor diye dayanamadin sende sanırım