Mavikelebek54 bende kara kara düşünüyorum 6aylik olmak üzere, ve hamak beşikte yatıyor, odamızda mobilya beşik var, kendi odası var, ama o rezilliği seviyor yanii. Bende bilmiyorum direkt odasınımi ayirayim, yanımızda ki besigine mi kararsizim, küçükken daha kolay oluyor bence