Sibtug Hilal-95 nasıl bi süreçti oda ayırmak biraz bahseder misiniz 4 aylık oğlum bende 6. 7. Aydan sonra odasına geçirmek istiyorum odalar karşılıklı ama duymam diye çok korkuyorum
Mmansnsns1 Sedoshuma canım bence oyun park yatak diye geçiyo adı galiba yanları fileli olan içinde ytagıda var minder gibi ince ama sen kalınlaştıra bilirsin başka bişi sererek benim bebek sert yerde uyumayı sevdeği için ben öyle kullanıyorum hem seninki emeklemeye başlayınca çok işine yarıcak emin olabilirsin 👍🏻
Bircaykoyicelim Sedoshuma benim bebeğim doğduğundan itibaren kendi odasında uyur. Ama beşik hiç almadım. Ranza aldım abisiyle uyuyorlar. Geniş ve koruması oldukça yüksek. Beşik de rahat edemiyor bebekler geniş yatakta daha rahat uyuyolar.
atlasmomy_ 15 aylık yatağında kesinlikle yatmıyor yerde yatıyor sağa bırakıyorum gece nerede olduğunu anlayamıyorum o derece dönüyor değişik yatıyor mecbur bende yanında yatıyorum baktım olmuyor eşimi de çağırdım hep beraber yerde sürünüyoruz 😅
Sareee11 atlasmomy_ benim bebeğim de acayip dönüyor canım ya bende senin gibi yanında yatıyorum yanlız bırakamıyorum bir formül bulursan bana da söyler misin😊
FtsErva Sedoshuma benim kızım 14 aylık. çok hareketli bir bebek beşiğinden ve yataktan düştüğü için yer yatağı yapmıştım boş bir odamız vardı . Bi hafta oldu kendi yatak odamıza geçtik yanımızda yer yatagında uyuyor hala 😌
hilalhanim Sedoshuma o kadar uykusuz oluyorum ki benim kılım kıpırdamıyor uyandığında benim bir yerim tutuluyo 😂
00mikimausee Sedoshuma park beşik aldık başka beşik almadık doğrudan beri onda yatıyor 6 7 ayada kadar üst kademesinde yattı sonrasında altta geçirdik tutunup kalkmaya başladı şimdi uyansa bile cikamaz en azindan güvende katlaninca küçük oluyor al götür heryere çocuk yerini yadirgamiyor ben 4 yaşına kadar mobilya düşünmüyorum çok dönüyor mobilya olsaydı çokta kafasını vura vura parcalamisti
Woman35 00mikimausee Bende park yatak almayı düşünüyorum ama ortası çöküyomuş zamanla internette çok şikayet var böyle bi de o açıp kapatırken indirilen çubuklar var ya orası kırılıyormuş kendi kendine kapanıyomuş siz ne kadardır kullanıyorsunuz memnun musunuz ? 🙏🏻
Birdunyabircennetannesi Sedoshuma 14 aydır yanımızda yatıyordu aramızda. Son 3 haftadır yanımda anne yani beşiği var onda yatırmaya çalışıyorum ama mızmızlanıyor bir türlü besige alıştıramadım🤦
NmalkoC Sedoshuma 6 aya kadar bende babyplus anneyanı beşikte yatırdım daha sonra büyük beşik aldım yatagımızın yanında şuan 15 aylık olucak oda aldık 2 hafta sonra teslimat odasını ayırmayı düşünüyorum artık çünkü yanımızda yatmak istiyor
Gskaya96 Sedoshuma montessori yatak aldım odasında uyuyor 6 aylık olduğundan beri çok memnunum daha rahat uyuyor odasında bizimle aynı odadayken tuvalete gidemiyorduk uyanıyordu hemen
Sareee11 Gskaya96 şimdi ne kadarlık bebeğiniz ben de montessöri aldım ama düşer diye korkuyorum siz nasıl önlem aldınız benim bebeğim 17 aylık
Mmavi Sedoshuma odalarinda yatiyorlar. besikleri park yatak gibi kademeli. Park yatak kademesine getirdik.
Sibtug Saafie nasıl bi süreçti oda ayırmak biraz bahseder misiniz acaba ? Bende ayırmak istiyorum odalar karşılıklı ama duymam diye çok korkuyorum
Saafie Sibtug 2 hafta onun yanında koltukta yattım, daha sonra odama geçtim ve bizim odalar yan yana değildi .. ağladıkça yanına gittim sakinleştirdim zaten 7 ayında da gece beslenmesini kesince iyice düzene girdi
Ozlemaslan0207 Sedoshuma benimde kızım beşikte yatmak istemiyor sürekli döndüğü için 8 aylık olucak bu Arada yerde yatak yapıyorum çok dönüyor sürekli uyanıyor beşikte olunca
Asuyar Sedoshuma ikeanın beşiği var dogdugunda beri onda yatıyor ama benım odamda. Kademeli olduguniçin 6 aylık olduktan sonra en alt seviyeye düşürdüm ayaga kalksda cıkamıyor