Sedoshuma bahsettiğiniz beşiği benim oğlum daha 4 aylıkken devirdi hemde içinde kendisi varken korkunç bir andı yine aklıma geldi, bence o beşikten bir an önce kurtulun çok büyümüş çünkü o beşik için. Biz 9 aylık olduk yatak odamızda ahşap mobilya beşiklerden var onda yatıyor 6.ayından beri. Tutunup kalkmaya başlayınca beşiği çıkarıp, beşiğin yerine yer yatağı yapmayı düşünüyorum henüz bir odası yok çünkü