6+20 yiz dün yaptırdık bizde dikişli. 4-5 saatte bir başlıyor ağlamaya 6 saatte 1 dolven verin dedi dr. eşimin dırdırından bunaldım yok erkendi yok daha bebekti ne acelen vardı yok bıktım senin araştırmalarından herşeyi bilmişliğinden vs diye. Amcacım fazla hareketlenmeden hallolmasıydı ama iğne yapılırken de işlem süresince de o kadar çok ağladı ki durup durup düşünüyorum hata mı ettim diye 😞 Tahminen ne zaman tam anlamıyla iyileşiyor acaba bilen var mı