Wonderm bugün bizim 3.günümüzdü cuma yaptırmıştık Allah’a şükür iyi geçti banyo yaptırdım sarı kantaron yağı dökün demişti dr döktüm ne ağladı ne mızmızlandı. Bardak kapatıyoruz devamlı 10 gün böyle devammış günde en az 4-5 kere duşa sokun dedi. Valla haklısınız ilk 2 gün çok üzüldüm çok ağladım keşke biraz bekleseydim dedim ama bugün normale dönünce iyiki yaptırdık dedim. Umarım sizin de biran önce iyileşir. Dikişli mi yaptırdınız bide ilaç kullanıyor musunuz