Bizde dün yaptırdık 4 buçuk aylık oğlum dikişli önerdi bizim doktorumuz gittiğimiz hastanede klipslinin estetiğini görümtüsünü beğenmiyorum yoksa o daha kolay benim içinde dedi ama kendi doktorumda dikişli önerdiği için o şekilde yaptırdım Lokal olarak 1 saat sonra anestezinin etkisi geçmeye başladı ve ağlamaya başladı ama nasıl ağlıyor 4 buçyk ayı toplasan o kadar ağlamamıştır yavrum açtık baktıkki çişini yapıyor Yaptı ve rahatladı en zorlayan o ilk çişi akşma bişeyi kalmadı verdiği kremleride sık sık sürdüm tabi