yokuş yukarı gidiyorsa ikinci vites olmaz birinci viteste ve gaza yüklenerek gitmeli.cok hafif motorun bağırması gerekli.duz yolda da durması gerktiginde debriyaj frenle araba tam durmadan ayağı frene götürüp vitesi boşa alıp ayak frende olmalı ve ayak debriyaj dan cekilmeli.surekli debriyaj da olursa ayak balatalar çabuk biter ve bu olmaz. bolca pratik yapması gerekli zamanla zaten arabayı dans ettirir.karisik yazmış olabilirim kusura bakmayın şimdiden.kazasiz belasız olsun inşallah 😊