QueenMommm arabanın debriyaj aralığını iyi kavraması lazım. Debriyajdan hızlı çekerse araba tekler, stop eder. Yokuşlarda kaydırıyorsa el freniyle kalkmayı denesin. İlk önce debiyaj aralığını bulsun, araba titremeye yani gazı almaya başlasın, sonra el frenini çeksin. Tabii debriyaj ve gaz dengesini doğru bilmek lazım. Biraz pratikle hemen kavrar zor bir şey değil.