QueenMommm yüksek viteste durmaya çalılıyor o yüzden, araba bayır yukarı çıkarken yavaşlanmaz, yavaşlamak istiyorsa doğru zaöanda vitesi düzgün geçiş yapmalı keza arabanın teklemesi sadece birinci vitesten ikinciye geçerken olur diğe viteslerde tekleme yaptırmak oldukça zor, ancak 3. Viteste durmaya kalkarsa o zaman araba boğulur, debriyaja taö basmayı ve vakitlice gazı vermeye alışması lazım aksi halde kaza yaşarsınız allah korusun, trafiğe çıkmadan muhakkak bilen birinden direksiyon dersi alsın eşiniz sonuçta canınız söz konusu, nayır aşağı kayma sebebide debriyaj gaz uyumunu sağlayamadığı için araba kendini ileri atamayınca geriye düşüyor, yarım debriyajı öğrenmesi lazıö