lceLady bir öğretmen olarak söylüyorum, öğretmeniniz gayet normal bir şey yapmış. İstediği şeyler ne fazla ne de gereksiz. Hem çocuklarımız LGS’de yüksek puan alsın temeli iyi olsun istiyoruz. Hem de okul kitap aldırmasın, test istemesin istiyoruz. Ve sizi temin ederim bazı veliler de “ Bilmem nerenin hocası 15 kitap+ test istemiş. Bu hoca az ilgileniyor, şikayetçiyiz” diye gidecek o okula. Ayrıca, yıllardır bu meslekteyim, gerçekten çocuğa kitap alamadığı için değil almak istemediği için şikayet eder çoğu veli, oysaki o paranın çok daha fazlası sigaraya ya da sunumluk fincanlara veriliyordur o evde (istisnaları tenzih ediyorum). Bahane de genelde “ Devlet kitap veriyor ya, bu öğretmenler daha niye bi şeyler istiyor” olur. Keşke bi eğitimci gözüyle devletin verdiği kitapları inceleyebilseniz. Sadece o kitaplarla çocuğunuzun güzel bir okula yerleşme ihtimali yok denecek kadar az.