aybikreis Çarpım tablosunu ezberletmeden nasıl mı öğretiyorum? Parmaklarla , nesnelerle, şarkılarla. İstiklal marşının da hikayesini anlatıyorum, o şekilde daha kalıcı oluyor ve önemini anlamış oluyorlar, daha üst kademelerde ise her kıta ayrı ayrı incelenir, ne demek istenmiş yorumlanır ayrıca konular hakkında anlamadan yorum yapan, yazdıklarımı çarpıtan ve dolayısı ile polemiğe sebep olan sizsiniz . Eski öğretmen daha mı öğretmen 🤔 Şu anda ben dahil , tüm öğretmenleri kötülemiş oluyorsunuz haddinize değil. ya ben kime ne anlatıyorum