aybikreis Farkındaysanız ayrım yapmadan ezberciliğe karşı olduğumu, çocukların daha çok söz sahibi olduğu, fikirlerini belirttiği, yorum yapabildiği, pasif konumda değil tamamen aktif öğrenmeleri gerektiğine vurgu yaptığım bence gayet aşikar. Yani bi yorum neden bu kadar çarpıtılır? Atatürk’e karşı bir şey mi dedim? Veya 15 Temmuz destanını mı ezberletsinler dedim? Yolunuz herşeyi ezberleten, ezberlemezsen sıra dayağına çeken eski usul öğretmenlere düşer umarım belirttiğiniz gibi.