Mrsanne Pateteslimanti 15 aylık oğlum aşı olduğu günler dışında hergün yıkarım hatta günde 2 kez yıkadığım zamanlar çok olmuştur. Bebek kuruduktan sonra neden üşütsün ki. Banyo hem gelişimine hem rahatlamasına etki ediyor benim kanaatim
Elif311 Pateteslimanti doğduğundan beri hergün yıkadım sadece kışın çok soğuklarda birer gün ara ile yıkadım şuan 15 aylık günde bazen 2-3kere girdiği oluyor
Helen4444 Pateteslimanti hergün yağtırdım yazın. Şimdide 2 günde bir. Evet su iyi gelio Hem uyumasında hem büyümesinde etkili
Demirac19 Pateteslimanti evet bebekler yıkanınca daha rahat uyurlar ve büyüme hormonları salgılanır. Üşütür diye korkmayın oda ısısını ayarlayın elbiseleri hazır dursun başına şapka örtün bir şey olmaz 🌼
HEY03D Pateteslimanti ben 2 güne bir yaptırıyordum yaz dönemi her gün yaptırdım bir gün şampuanla bir gün duru suyla şeklinde gidiyoruz eğer hava soğuk olunca gene iki güne bire dönüyorum
lalbg Pateteslimanti göbeği düşmeden hastaneden geldiğimiz günden itibaren her gün yıkadık. Üstelik kasım ayıydı hiç bi şey olmadı😊
Pirayeada Bebek üşütür öyle buradaki kimseyi dinleme haftada 2 defa yeter havalar soğudu zaten…benim bebeğim öyle hasta oldu 10 gün yattık hastanede
Pol34 Pateteslimanti illa şampuanlamanıza gerek yok. Her gün yaptırıyordum rahatlıyordu. Suyla yıkıyordum ben genelde haftada 1 kere şampuanla yıkıyordum. Çıkarınca da bebe yağıyla masaj yapıyordum.
Aselbuk Pateteslimanti bebekler hergun yiksaniz bile usutmezler saglik acisindan cok faydali 2 gunde bir yaptirin hem rahatlar 😊
Deletedmom_33 Pateteslimanti Şubat’ta doğduğu için genelde 2 günde bir. Karlı hava da hafta da bir bile oldu. Ama mayıstan beri günlük 2-3 kez alıyoruz. Şuan da günlük yaptırıyorum 7 aylık
Tospikcik Pateteslimanti bebegim şubat dogumlu. Göbegi düştükten sonra, havalar biraz ısınıncaya kadar 3 günde bir yıkadık. Yazın cok terliyordu, her gün yıkıyordum. Şimdi hafif serinlemeye başladı, 2 günde bir yıkıyorum
cansuyagmur Pateteslimanti hergün yıkadım ben. 4 aylıpız hala hergün yıkıyorum. Çğnkğ yıkamasıpom an isilik oluyor. Verem aşısı olduk 3 gün yılayamadım çocuğum mafoldu. Havalar serin olda 4 günde bir yılarım sanırım. Kışın öyle yapıcam :)
Sayayla Pateteslimanti Valla aynı şey benim başıma geldi göbeği düşmeden yıkadım 29 nisan doğumlu kızım 1 hafta sonra kayınvalidem yıkıcam dedi hapşırıyodu kızım ben olmaz dedim eşimde yıkasın dedi yıkadık o gün kayınvalidem tüm petekleri kapatmış kendi sıcaklıyo diye buz gibiydi ev o köye gitti biz kaldı. 10 gün hastalık çekti bebeğim hem burnu tıkandı hemde balgamlı öksürük oldu zor atlattık Annesi sensin en iyisni sen bilirsin yıkamasan kokmucak ya bebek hem bebeğe göre değişiyo benim kızım yıkanınca dahada az uyurdu
Minikprensesinannesi892 Sayayla al iste buradan yak sinir oluyorum boyle takti mi takanlara. Sanane yahu bebek benim ister yikarim ister yikamam. Hadi inat ettin yikadin petekleri niye kapatiyorsun gunah degil mi o yavruya? Esiniz ne dedi peki bu duruma? Bir daha karistirtmasin bari annesini. Bebeklerin ihtiyacını en iyi anneleri bilir bu kadar basit. Anlamiyorlar anlamiyorlar 😣
Yamacefeninannesi Pateteslimanti doğduğundan beri göbek bağı düşmeden kuruluğuna dikkat ederek yıkadım geldiğimiz de bağı düştükten sornada her gün yıkadım halada öyleyiz
melikeex Pateteslimanti ben hastaneden geldıgınden itibaren hergun yıkadım gobegıde 4.gun dustu oglumun
Annecik34 Pateteslimanti havalar iyice soğumadan hergün yıkayabilirsin, ben öyle yaptım şimdi büyüdü biraz 2 günde 1 yıkıyorum. Banyo sonrası üşüteceği bir ortamda olmazsa bişey olmaz. Çok suda tutarsan üşütür karnı ağrır durmaz o yüzden kısa tutmakta fayda var.